Контроль пального

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПЕРЕД ПРИДБАННЯМ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ПАЛЬНОГО

Всі розуміють що пальне є одною із найзначущих статей витрат на транспорт. Разом з цим, пальне є головним предметом розкрадання та махінацій. Основних методів розкрадання небагато: продаж пального в рейсі, недолив на АЗС частини пального і отримання за це готівки, придбання касових чеків на АЗС, завищення витрати... всі знають що такі явища були і є, але мало хто уявляє іх реальних обсяг і суму фінансових втрат.

Впровадження системи gps моніторингу з датчиками пального повністю позбавляє від подальших проблем з його розкраданням, недоливами, завищеними витратами та від усіляких інших махінацій з пальним. Система дозволяє контролювати всі операції з пальним, з високою точністю визначати фактичний стан пального в баці, обсяг залитого або злитого пального з точним визначенням часу, місця та трівалості таких подій. Також, система дуже точно визначає витрати пального на будь-якій ділянці маршруту.

СКТ Глобус є незамінним повноцінним інструментом для контролю, диспетчеризації та адміністрування транспорту. Облік та контроль пального забезпечує повернення інвестицій в систему gps моніторингу в найкоротший термін.

 

ПРО ТЕХНІЧНЕ РІШЕННЯ

Наша Компанія одна з перших в Україні почала впровадження контролю пального та продовжує вдосконалювати обладнання та технології. За ці майже 12 років ми обладнали багато тисяч одиниць самої різноманітної техніки, провели величезну кількість експериментів, досліджень, випробувань, перевірили безліч методів вимірювання і, також, різних припущень та гіпотез. Ми отримували відгуки користувачів і знову вдосконалювали наши технічні рішення.

Зараз ми, з повною відповідальністю за результат, впроваджуємо надійне технічне рішення контролю пального на основі сучасних датчиків ємністного типу, яке відмінно себе зарекомендувало на багатьох тисячах найрізноманітніших транпортних засобах в різних умовах експлуатації

 

ПРО КОНТРОЛЬ ПАЛЬНОГО В СКТ ГЛОБУС

 

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

Система використовує показники датчика для постійного вимірювання рівня пального в баці, на основі яких формує інформативні багаторівневі звіти та графіки. Логіка системи, що індивідуально налаштовується, автоматично фіксує запраки, витрати, зливи пального та попереджає про можливі розкрадання.

Висока точність та інформативність СКТ Глобус досягнута завдяки багаторічній координированій праці досвідченіших інженерів, програмістів, системних інтеграторів, маркетологів, уважному ставленню до дійсно актуальних потреб користувачів і невгамовному прагненню всієї команди створити краще рішення для наших клієнтів.

 

ПРО ДАТЧИК ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ ПАЛЬНОГО

Ємністні датчики рівня пального створені для використання на транспортних засобах та інших ємностях з паливно-мастильними матеріалами, в складі систем що вимірюють та контролюють ПММ: безнини, дизельне пальне, мазути, масла. Датчик не містить рухомих частин - дві концентричні алюмінієві трубкі утворюють зонд-конденсатор, ємність якого залежить від довжини зонда, зануреного у пальне.

В наших технічних рішеннях для контроля пального ми використовуємо ДВРП Ігла, які почали використовувати в 2011 році і які зарекомендували себе як більш точні, стабільні, надійні та захищені. Завдяки таким датчикам ми можемо з підвищеною точністю вимірювати навіть великі обсяги пального, такі як цистерни, склади ПММ, бензовози та інші, що неможливо було зробити існуючими раніше технологіями та датчиками. Можемо впевнено зазначити що ДВРП Ігла - це новий еволюційний крок в обладнанні для контролю пального в складі систем gps моніторингу.

Також, датчик Ігла є гальванично розв'язаним з корпусом і, відповідно, з "массою" автомобіля, що позбавляє користувача від додаткових витрат на окремі блоки гальванічної розв'язки. Ступінь захисту IP69K забезпечує неможливість вивід датчика з ладу типовими механічними, електричними, хімічними та іншими методами, які вже стали недоброю традицією в багатьох транспортних підприємствах, через що користувач вимушений був замінювати зламаний незрозумілим чином датчик.

 

ПРО ЕКОНОМІЧНУ ДОЦІЛЬНІСТЬ

Враховуючи співвідношення вартості датчика та його практичної користності, його можно вважати найбільш раціональною інвестицією в облікову середу та набагато ефективнішою ніж, наприклад, наймання додаткового контролюючого персоналу, заниження норм списання пального або вирахування різниці із заробітної платні водія.

Термін окупності важко навмання прорахувати, адже обсяг та доля втрат в більшій мірі залежить від самої моделі адміністрування та контролю на кожному конкретному підприємстві, типів та завдань транспортних засобів, режимів їх експлуатації. Якщо Вам хтось без дослідження ситуації скаже: "економія складе ХХ%" - це, напевне, неправда. Як можна не знаючи Вашої адміністративної середи і умов роботи вирахувати цей параметр краще досвідченого керівника? Так, дійсно існує певна статистика середніх витрат та втрат на середньостатистичному підприємстві, але більш профессіонально та ефективно розрахувати економію виходячи з детального аналізу витратної частини та середи локального застосування.

 

ПРО ВИБІР ПОСТАЧАЛЬНИКА ТЕХНІЧНОГО РІШЕННЯ

Як будь-якій іншій сфері, на ринку систем gps моніторингу існує ряд пропозицій: дорогих і дешевих, простих і більш функціональних, якісних і не дуже. Це ускладнює вибір, враховуючи що, мабуть, жоден інтегратор не скаже нічого поганого про запропоноване рішення і не підкаже Вам про "підводні камені". А, т.я. впроваджують Систему контролю, зазвичай, вперше - є багато шансів помилитися та/або стати "жертвою менеджера", завданням якого є, зазвичай, продаж "правдами та неправдами".

Ми порадимо спочатку вибрати постачальника технічного рішення. Крітерії доволі прості: кваліфікація персоналу, рівень клієнтоорієнтованості, досвід впроваджень, наявність підтримки користувачів та оперативного сервісу, відсутність негативних відгуків існуючих користувачів. Насправді, Ви обираєте собі партнера і надовго, адже системою Ви, в ідеалі, будете користуватись не один рік і хтось має вирішувати питання її працездатності, вдосконалення та обслуговування.

Далі, варто визначити саме технічне рішення. Важливо розуміти свої існуючі потреби в контролі з урахуванням можливих майбутніх потреб, вони у Вас обов'язково з'являться. При виборі обладнання радимо враховувати надійність та технологічність, сумісність та універсальність застосування, елементну базу, можливості програмного забезпечення, точність та інформативність, швидкість роботи, можливості інтеграції з обліковою середою підприємства, співвідношення "ціна/якість".

Кращий спосіб зробити вірний вибір: визначити вимоги до системи та перевірити технічне рішення в режимі тестування.

Ви отримаєте

Підвищення трудової дісциплини

шляхом цілодобового контролю використання транспорту

Оперативне сповіщення

при виникненні нестандартних ситуацій

Раціоналізацію використання

транспорту та робочого часу співробітників

Попередження

про несанкціоноване використання транспорту

Захист

від недобросовісності персоналу

Неможливість

фальсифікації даних

Тарифи

GPS МОНІТОРИНГ

  • Монтаж та налагодження обладнання
  • Програмне забезпечення для ОС Android и iOS з більше ніж 100 локальними картами + OSM и WMS
  • Інформативне браузерне ПЗ на картах Google, Luxena, OSM
  • Індивідуальна адаптація
  • Гарантія 36 місяців
  • Безкоштовне оновлення ПЗ
  • Оперативний сервис та підтримка протягом всього терміну єксплуатації системи gps моніторингу

3600 грн з ПДВ

ДАТЧИК РІВНЯ ПАЛЬНОГО

  • Сучасний датчик
  • Монтаж
  • Підключення та налагодження
  • Тарування
  • Захист зовнішніх комунікацій
  • Гарантія 36 місяців

3240 грн з ПДВ

АБОНЕНТЬСЬКІ ТАРИФИ

  • Україна
  • Світ
  • Власна SIM
  • Пауза

144 грн з ПДВ

ДОДАТКОВО

  • Підключення до CAN шини
  • Датчик роботи двигуна
  • Датчики роботи обладнання
  • Датчики дверей
  • Інтеграція з 1С
  • Сервісне обслуговивання
  • Аудит та консалтинг
уточнити вартість